Opgelost door KPN: Extra kosten ongewenste internetdienst VIP Games Weekly

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 178962
Gebruiker
Thom
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Sinds januari 2016 wordt er ongevraagd maandelijks een bedrag variërend tussen €9,99, €14,99, €19,99 of €24,99 bij mijn KPN Abonnement afgeschreven. Ik heb dit destijds pas in Maart ontdekt en toen direct actie ondernomen door deze dienst op mijn mobiele nummer te blokkeren via payinfo.nl. Echter bleef de internetdienst actief en dat terwijl ik nooit SMS. Sindsdien zeker 3x de dienst geblokkeerd via payinfo.nl maar de dienst blijft terugkomen.

Gisteren bij het KPN kantoor in Leeuwarden geweest. Hier het probleem aangekaart. Medewerker heeft uiteindelijk diensten voor mijn nummer uitgezet. Garantie dat het nu opgelost is kon niet gegeven worden.

Daarna aangegeven dat ik graag mijn geld terug wilde aangezien KPN niet heeft laten weten dat ik aan een dienst vast zat zodra dit het geval was. De SMSjes die ik zou moeten krijgen van de dienst ook niet gekregen. Dit werd afgedaan als 'buiten KPN om'.

Gewenste oplossing

Ten eerste wil ik graag dat KPN mij kan garanderen dat de dienst nu geblokkeerd is op mijn nummer en niet weer terugkeert in deze hoedanigheid. Daarnaast wil ik de kosten die bovenop mijn abonnement sinds Januari 2016 tot Juli 2016 van €139,93 worden vergoed.

Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Doesburg,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Thom
    Datum
    Beste KPN,

    Ik wacht uw contactmoment af.

    Met vriendelijke groet,

    Thom
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Doesburg,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Thom
    Datum
    KPN heeft telefonisch contact met me opgenomen en heeft hierin een aantal zaken toegelicht. Duidelijk en vriendelijk verhaal van de medewerker.

    De door mij gewenste oplossing is overgenomen door KPN.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen