Opgelost door KPN: Extreem hoge facturen met foute tenaamstelling.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 95198
Gebruiker
Michiel
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Ik ontvang de laatste maanden facturen van KPN op mijn adres echter met 2 onbekende namen.
De eerste facturen waren in het totaal ca. € 800,-- en de volgende facturen ca. € 7.000,--.
Na herhaald telefonisch en email contact met KPN is mij aangegeven dat ze er niets aan kunnen doen en ik moet de facturen negeren en/of retour afzender sturen.
Hierna kunnen ook nog herinneringen, aanmaningen en incassobureaus volgen.
** Onbegrijpelijk dat KPN dit niet zelf kan oplossen en stoppen. Bureaucratie ten top.

Gewenste oplossing

Ik wil dat KPN mij bevestigd en ook nakomt dat deze foute facturatie per omgaande zal stoppen.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Scheltema,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Michiel
    Datum
    Goedendag,
    Ik heb vandaag ook 2 brieven ontvangen van Stichting Preventel gericht aan 2 onbekende personen. Met de mededeling dat er een registratie is vanwege achterstallige vordering bij KPN.
    Ik wil graag dat deze kwesties zsm opgelost worden.
    In afwachting van uw reactie.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Scheltema, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Scheltema, Hierbij bevestig ik ons telefoongesprek van 12-02-2015.
    Het factuuradres van klantnummers 194720639 en 194720962 zijn aangepast naar een postbus adres van KPN zodat u geen ongewenste post meer ontvangt van de onbekende personen.
    Omdat u geen contractant bent van deze twee klantnummers, stelt KPN u ook niet verantwoordelijk voor de kosten daarvan.
    Met deze oplossing heb ik het dossier gesloten.Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben ingelicht.Met vriendelijke groet,
    Aarti D. Dihal
    Medewerkster Case Management Team
  5. Auteur
    Michiel
    Datum
    Bedankt voor uw oplossing. Alleen begreep ik dat het via KPN niet te voorkomen is dat het incassobureau toch doorgaat met hun procedure. Als ik benaderd blijf worden met brieven etc. dan vind ik dat nog steeds erg storend. Ik wacht het verder af.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen