Opgelost door KPN: Extreem hoge facturen met foute tenaamstelling.
Details
Klacht
Ik ontvang de laatste maanden facturen van KPN op mijn adres echter met 2 onbekende namen.De eerste facturen waren in het totaal ca. € 800,-- en de volgende facturen ca. € 7.000,--.
Na herhaald telefonisch en email contact met KPN is mij aangegeven dat ze er niets aan kunnen doen en ik moet de facturen negeren en/of retour afzender sturen.
Hierna kunnen ook nog herinneringen, aanmaningen en incassobureaus volgen.
** Onbegrijpelijk dat KPN dit niet zelf kan oplossen en stoppen. Bureaucratie ten top.
Gewenste oplossing
Ik wil dat KPN mij bevestigd en ook nakomt dat deze foute facturatie per omgaande zal stoppen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.