Klacht KPN: Extreem hoge rekening naar bezoek aan Turkije

Klachtnummer
# 70521
Gebruiker
LisaE
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste Hi,

Op 28 juli vertrokken naar Turkije, dinsdag ochtend 29 juli een sms gekregen dat ik het limiet van 60,50 had bereikt en toen JA gesmst om bereikbaar te blijven, hooguit nog even van internet gebruik gemaakt en telkens mijn dataroaming helemaal uitgezet! Woensdag ochtend 30 juli kreeg ik bericht dat ik was afgesloten door hoge kosten. Toen ik op mijn Hi keek schrok ik mij helemaal wild! Er stond ineens een bedrag van €1600,- voor gebruik van mobiele data in het buitenland!! Gelijk de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat er gebruik was gemaakt van internet om 12.00, 02.00 en 3.00 etc. Onmogelijk omdat ik mijn data heb uitgezet, wat ik eerder al aangaf.
Ik ben erg boos en teleurgesteld en zou graag iemand willen spreken die mij verder kan helpen. Ik ben hierdoor erg overstuur en heb met een vreselijk gevoel op vakantie gezeten..

Met vriendelijke groet,

Lisa van der Eems

De oplossing

Benadering van Hi en tot een goede oplossing komen voor dit probleem.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    LisaE
    Datum
    Ik wacht jullie reactie af.Mvg,Lisa van der Eems
  2. Auteur
    LisaE
    Datum
    Beste Hi,
    Ik wacht nog steeds op (telefonisch) contact om mijn klacht te bespreken.Met vriendelijke groet,
    Lis van der Eems

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen