Klacht KPN: Extreem hoge rekening naar bezoek aan Turkije

Beste Hi,

Op 28 juli vertrokken naar Turkije, dinsdag ochtend 29 juli een sms gekregen dat ik het limiet van 60,50 had bereikt en toen JA gesmst om bereikbaar te blijven, hooguit nog even van internet gebruik gemaakt en telkens mijn dataroaming helemaal uitgezet! Woensdag ochtend 30 juli kreeg ik bericht dat ik was afgesloten door hoge kosten. Toen ik op mijn Hi keek schrok ik mij helemaal wild! Er stond ineens een bedrag van €1600,- voor gebruik van mobiele data in het buitenland!! Gelijk de klantenservice gebeld en die vertelde mij dat er gebruik was gemaakt van internet om 12.00, 02.00 en 3.00 etc. Onmogelijk omdat ik mijn data heb uitgezet, wat ik eerder al aangaf.
Ik ben erg boos en teleurgesteld en zou graag iemand willen spreken die mij verder kan helpen. Ik ben hierdoor erg overstuur en heb met een vreselijk gevoel op vakantie gezeten..

Lisa van der Eems

Benadering van Hi en tot een goede oplossing komen voor dit probleem.

LisaE
    Ik wacht jullie reactie af.Mvg,Lisa van der Eems
    Beste Hi,
    Ik wacht nog steeds op (telefonisch) contact om mijn klacht te bespreken.Met vriendelijke groet,
    Lis van der Eems

Ook een klacht indienen over KPN?