Klacht KPN: Extreem hoge rekeningen mobiele telefoon door ontvangen sms-jes van 5555!

Simone1

Sinds september vorig jaar overgestapt naar Kpn met mijn mobiele telefoon abonnement. Abonnement afgesloten van 37,50 per maand maar sinds oktober rekeningen van 130/140 euro per maand. Ik heb nooit facturen gekregen van kpn en heb meerdere abonnementen op dezelfde rekening lopen, ook een zakelijk vaste telefonie abonnement van rond de 140 euro per maand waardoor het mij niet eerder is opgevallen! Kpn wil nu slechts 2 maanden restitueren!

Ik wil het gehele bedrag retour dus van alle maanden (oktober tm nu)!

KPN
    Geachte mevrouw Konincks,

KPN Klantenreacties CMT
    Simone1
    Vorige week ingesproken op mijn voicemail door een medewerkster van de KPN met de mededeling dat mijn klacht is doorgestuurd naar een andere afdeling. Helaas nog steeds niets gehoord!!!
    Simone1
    Vandaag een telefoontje gekregen van een medewerkster van kpn. Zij gaan niet meer dan 2 maanden vergoeden omdat het mijn eigen verantwoording zou zijn om de facturen te controleren. Bij het afsluiten van het contract is mij niet verteld dat ik geen facturen zou ontvangen voor mijn mobiele abonnement (die ik wel krijg voor mijn zakelijke abonnement!) Ik ben niet tevreden met dit antwoord!
    KPN
    Geachte mevrouw Konincks,

Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?