Klacht KPN: Extreem hoge rekeningen mobiele telefoon door ontvangen sms-jes van 5555!

Klachtnummer
# 170865
Gebruiker
Simone1
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds september vorig jaar overgestapt naar Kpn met mijn mobiele telefoon abonnement. Abonnement afgesloten van 37,50 per maand maar sinds oktober rekeningen van 130/140 euro per maand. Ik heb nooit facturen gekregen van kpn en heb meerdere abonnementen op dezelfde rekening lopen, ook een zakelijk vaste telefonie abonnement van rond de 140 euro per maand waardoor het mij niet eerder is opgevallen! Kpn wil nu slechts 2 maanden restitueren!

De oplossing

Ik wil het gehele bedrag retour dus van alle maanden (oktober tm nu)!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Konincks,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Simone1
    Datum
    Vorige week ingesproken op mijn voicemail door een medewerkster van de KPN met de mededeling dat mijn klacht is doorgestuurd naar een andere afdeling. Helaas nog steeds niets gehoord!!!
  3. Auteur
    Simone1
    Datum
    Vandaag een telefoontje gekregen van een medewerkster van kpn. Zij gaan niet meer dan 2 maanden vergoeden omdat het mijn eigen verantwoording zou zijn om de facturen te controleren. Bij het afsluiten van het contract is mij niet verteld dat ik geen facturen zou ontvangen voor mijn mobiele abonnement (die ik wel krijg voor mijn zakelijke abonnement!) Ik ben niet tevreden met dit antwoord!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Konincks,

    Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.


    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen