Klacht KPN: factuur bedrag

Klachtnummer
# 141508
Gebruiker
Lindsey
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na vele malen contact met kpn te hebben gehad mocht ik ze WEER gaan bellen. Ze hadden de factuur van de verkeerde rekening afgehouden. Of ik het handmatig wil overmaken.. prima. . Vervolgens word het nog een keer afgeschreven. Gebeld dat ik het bedrag terug geboekt heb.. (belachelijk dat je zelf contact moet opnemen hiervoor) en tot mijn verbazing word mij verteld dat ik 80 euro p maand moet betaleb. Daarentegen is mij beloofd 59.95 te gaan betalen voor ALLES zoals ik het nu heb tot het einde van min contract. Nou niet dus.. ik kan ok wel een broek verkopen voor 1 Euro en vervolgens 30 bij de mensen af gaan schrijven.. Dit is geen mis communicatie. Eerder oplichting

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Potters,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?