Opgelost door KPN: factuur boete contractbreuk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87527
Gebruiker
M. Hak
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Wij kregen factuur wegens contr.breuk boete €471,79,omdat wij ons niet bewust waren van contr.breuk contact opgenomen met KPN voor uitleg van deze factuur,medew. klantenservervice legde uit dat abon. op ons nieuwe adres was geannuleerd maar op oude adres liep eigenlijk het contr/abon.gewoon door,kon niet zonder contr.breuk worden geannul. Op 11 okt. contact gehad + uitleg gevraagd over stukje in het nwe. Contract over annul.,er is toen verteld dat t een nieuw abonn. was en op 30 okt. in zou gaan,ik kon annul. ivm met 2 wkn. zonder telef.etc te komen zitten.Besloten om het te annul., ik kon dit gelijk bij de medew.Klantenserv. doen t hoefde niet schriftelijk, hij heeft dit 11 okt.in orde gemaakt. Er is toen niets verteld over het in rek.brengen van bijna € 500 ivm afkoopsom,maandag 13 okt. ben ik gebeld door medewerkster van KPN ook deze medew.van KPN heeft ons niet gewezen op de enorme kosten

De oplossing

Als wij door de medewerker en medewerkster van de Klantenservice KPN op contractbreuk op het oude adres waren gewezen, waar bijna €500 voor in rekening zou worden gebracht,als we op de hoogte daarvan waren geweest wat dit besluit voor ons zou meebrengen dan hadden we dit toch nooit gedaan. Wij hopen dat u alsnog deze boete voor ons kunt kwijtschelden.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Verschoor-Hak,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    M. Hak
    Datum
    KPN heeft de kosten gecrediteerd waarvoor wij heel dankbaar zijn met deze oplossing

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M. Hak
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?