Klacht KPN: Factuur van 13.000,= euro

# 21937
Anoniem

ondanks de datablokkering op mijn telefoon (iets wat ik al ruim 4 jaar heb) en dat in de KPN winkel alles voor internet is uitgeschakeld, is mijn telefoon toch in staat gebleken om op internet te gaan. Op de factuur met nummer 102 van 700,= euro ben ik daarom al reeds in bezwaar gegaan en werd mij telefonisch verzekerd dat er geen vervolgschade was ontstaan na de 1e factuur, en is de datablokkering opnieuw ingevoerd. Op factuur 103 blijkt er voor 1 week maar liefst een bedrag van 11.393,= gefactureerd te worden. Wij zijn altijd heel voorzichtig geweest, hebben op onze telefoons al jaren datablokkering.. Wij hebben gewoon een computer in huis waarop onbeperkt internet mogelijk is. Een belhistorie van ca. 250,= voor 2 telefoons. Ik word niet serieus genomen bij KPN, krijg mailcontact dat wij bewust veel data's hebben gegenereerd en dat het onze eigen schuld is. Van zorgplicht of een gedragscode voor mobiel datagebruik word niet gesproken, aantoonbaar hebben wij niks ontvangen.

Bedrag aftoppen tot de gebruikelijke factuurbedragen. Een excuses dat wij nare berichten krijgen over een gebrek aan eigen verantwoordelijkheid en dat wij bewust, ondanks onze computer met onbeperkt internet, dit datagebruik gegenereerd zouden hebben. Deze situatie bezorgen mensen slapenloze nachten, lichamelijk en geestelijk heel veel pijn.

KPN
    Geachte mevrouw Uiterwijk-Bakker,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?