Klacht KPN: factuur voor niet geleverde dienst

Klachtnummer
# 61911
Gebruiker
In 't Veld
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Bij de aanleg van de glasvezel en het afsluiten van een abonnement bij KPN kreeg ik een maand lang gratis het pluspakket. Dit heb ik direct opgezegd. Vervolgens verschijnt iedere maand op de factuur toch € 10,-- als bedrag (dat automatisch wordt afgeschreven). Al vele malen heb ik hierover contact gehad met KPN. Telkens wordt 'keurig' aangegeven dat dit onterecht inrekening wordt gebracht. Maar het is allemaal 'erg moeilijk' het is een fout in de software, het ligt aan een andere afdeling en men werkt er aan. Na een jaar is het nog steeds niet opgelost.

Inmiddels weet ik niet mer hoe KPN te bewegen is om dit op te lossen. Zoals gezegd de klantenservice staat mij keurig te woord maar het probleem blijft.

De oplossing

Dat het bedrag dat inmiddels meer dan een jaar in rekening wordt gebracht teruggestort wordt en het voortaan niet meer wordt gefactureerd.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw In 't Veld,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    In 't Veld
    Datum
    Ik heb geen enkele reactie ontvangen van KPN behalve een mededeling dat ik een reactie zou krijgen binnen één week. Probleem nog niet verholpen en service is belabberd slecht.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw In 't Veld, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen