Klacht KPN: factuur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 314484
Gebruiker
Terrible evil
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Ben geen klant meer bij KPN, en de bevestiging, dat ik het abonnement heb opgezegd is van 21 juni je hebt immers 1 maand om op te zeggen.
De administratie denkt het zal me wat, ik stuur gewoon een factuur van het abonnement van 24 juli t/m 23 augustus, en je bent nog verplicht om dit te betalen. Nu het is maar een handeling , die ze moeten doen, schijnt moeilijk te zijn. Nu een data base is niet ingewikkeld, misschien voor hun wel Nu normaal is dit niet, en dan maar afwachten of ze het bedrag ook terugbetalen. Moet dit dus gewoon in de gaten houden.
Maar ja, dit zijn niet de enige problemen die ik bij KPN heb gehad,.

De oplossing

Dat het gelijk terugbetaald wordt, binnen 1 week

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Panken,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Terrible evil
    Datum
    Nu moet het niet gekker worden. Zie ik bij de incasso, dat ik nog een betaling moet doen over de periode 25 juli tot 23 augustus dus 2 betalingen. Dus hoe zit dit
  3. Auteur
    Terrible evil
    Datum
    Mijn abonnement is tot 23 juli en 24 juli heb ik gebruik gemaakt van Ziggo, omdat op deze datum mijn abonnement inging, en bij KPN gestopt is. Dus wil ik het bedrag van € 63,92 terug gestort zien op mijn rekening nummer, en niet minder
  4. Auteur
    Terrible evil
    Datum

    Het bedrag van € 2,06 waar ik nog recht op heb, wil ik binnen 1 waak gestort zien op mijn rekening.
    KPN houd zich niet aan de wet van KPN, en ik moet dat wel doen.
    Anders gaat er gewoon weer een klacht weg naar ACM.
    Personen die dit lezen kunnen dit ook doen
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Panken,

    Het bedrag zal alsnog gecrediteerd worden.

    Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie. U kunt haar rechtstreeks telefonisch benaderen via 070-343 23 31.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT


Uiteindelijke oplossing

Auteur
Terrible evil
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat het bedrag van € 2,06 donderdag op mijn rekening is gestort, zo niet consuWijzer wordt hierover ingelicht ,en ik meld nog meer klachten. Ik aan de wet van KPN houden, en zelfs doen ze het niet, schandalig
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen