Klacht KPN: Familiekorting

SvdW

Sinds een maand kun je je bij kpn aanmelden voor familie korting . Na veel telefoontjes en gedoe heb ik mijn familieleden aan kunnen melden. Nu zag ik op mijn rekening dat ik geen korting heb ontvangen. Nu blijkt de korting alleen te gelden voor de familieleden die je aanmeld en niet voor de hoofdgebruiker/beheerder. Beetje raar dat ze het dan familie korting noemen. Ik heb zelf gebeld dat ik geen korting heb gekregen, ze zeiden dat dat niet voor mij geld. Ik zei dat ik dat raar vond, maar ze konden er niets aan veranderen.
Ik zelf ben klant bij kpn en mijn familie leden bij Hi. De aanbieding heet KPN familie korting.

Dat de korting echt voor iedereen in de familie geld.

KPN
    Geachte mevrouw Van de Wijgert,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Van de Wijgert, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?