Klacht KPN: Familievoordeel

Jesskrijger

Ik heb een half jaar geleden een familievoordeel abonnement afgesloten bij de Hi/KPN, hierbij moest ik €11,50 extra betalen waardoor mijn zoon en dochter allebei €10,- korting zouden krijgen. Mijn dochter mag vanaf volgende week haar abonnement verlengen dus we zijn vandaag naar de Hi winkel geweest. Hier vertelde ze dat mijn dochter geen familie korting meer kon krijgen omdat dit sinds gisteren is veranderd in dat iedereen €5,- standaard korting krijgt. Fijn dat iedereen dat €5,- korting krijgt, maar ik heb dus een half jaar geleden een abonnement afgesloten waarvoor ik tot 2016 nog €11,50 extra betaal. En dan kan mijn dochter nu al geen familievoordeel krijgen? Dan heb ik toch niks meer aan dat familievoordeel? Had Hi/KPN niet een half jaar geleden al moeten zeggen dat familievoordeel er al na een half jaar niet meer geldig zou zijn?

Ik zou het fijn vinden omdat ik dat abonnement nog tot 2016 betaal, dat ik en mijn kinderen gewoon €10,- korting krijgen per maand. Aangezien ik verder niks aan dit abonnement heb buiten om familievoordeel.

Jesskrijger
    Overal word het anders verteld. Maar bij verschillende medewerkers na gevraagd en helaas is het dus echt veranderd. Als wij dit hadden geweten toen we het familie abonnement hadden afgesloten dan hadden we dit nooit gedaan. Ik had het fijn gevonden dat ze dit in de winkel van te voren hadden gemeld.

Ook een klacht indienen over KPN?