Klacht KPN: Familievoordeel niet wijzigbaar

Tak

In januari 2014 een alles-in-1-pakket afgesloten. Rond juli 2015 hebbenmijn vriend en ik allebei een mobiel abonnement afgesloten. Familievoordeel a 10 euro op 1 telefoonnumer aanzetten via mijn.kpn.nl opgeven en klaar.... nou nee. Het nummer van mijn vriend opgegeven. Geen mogelijkheid om aan te geven op welk nr de korting moest komen. Aangezien hij en ik onze eigen mobiele abonnementen betalen, is dat wel van belang. Het blijkt op het nummer van mijn vriend te staan. In de kpn winkel geven ze aan dat mijn vriend dit telefonisch met de klantenservice moet regelen. Vriend belt op 31-1-2015 15u15 met de klantenservice. Lang verhaal ingekort: de voorwaarden zijn verandert, dus 10 euro kan niet op 1 persoon, u kunt beiden 5 euro korting krijgen. (HUH??,nou je doe maar). Na in de wacht te hebben gezeten krijgen we het bericht 'helaas kan er alleen gewijzigd worden bij een contractwijziging'. Meneer bleef maar 'helaas het is nou eenmaal zo' zeggen. Hoe ongelooflijk KLANTONVRIENDELIJK.

Bij aanschaf van de mobiele telefoons met abbonnementen werd er in de kpn winkel gezegde dat wij zelf mogen kiezen op welk telefoonnummer de 10 euro korting komt. Op mijnkpn.nl kon niet worden aangegeven op welk nummer het moest komen. We betalen elk onze eigen mobiele abonnement, dus is het van belang dat de korting op het juiste telefoonnummer staat. Het staat op het nummer van mijn vriend. Het moet op mijn telefoonnummer komen. Op ons huisadres staan maar 2 mobiele nummers geregistreerd, dus zo moeilijk kan het toch niet zijn.

KPN
    Geachte mevrouw Canrinus,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Dank u wel. Ik wacht uw e-mail/telefoontje af.Mvg, Hermina
    KPN
    Geachte mevrouw Canrinus, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Tak
    Dank u. Het was een prettig telefoongesprek. Hij zou uitzoeken wat er gedaan kan worden. Ik wacht zijn telefoontje weer af.
    KPN
    Geachte mevrouw Canrinus, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?