Klacht KPN: Familievoordeel vóór 1 december aangemeld

Klachtnummer
# 110090
Gebruiker
Ekenit
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb voor 1 december een sim only abonnement aangevraagd. Na alle kortingen (compleet, familievoordeel) komt dit uit op 7,50. Ik betaalde echter steeds 12,50. Ik heb voor de maanden januari tot april een rectificatie ontvangen à 25 euro. Het omzetten van het contract naar structureel 7,50 moet nog. Dit kon niet via de klantenservice telefoon, ik moest een klacht indienen. Dat heb ik gedaan, tot nu toe zonder reactie. Mijn partner had precies hetzelfde probleem, zelfde adres, en heeft via dit kanaal z'n klacht ingediend en betaalt nu 7,50 per maand (zijn dossiernummer was 7351055 en hij is geholpen door mw. Frölich). Hij en ik hebben beide meer dan eens de desbetreffende orderbevestiging waarin €7,50 zwart-op-wit staat opgestuurd naar KPN. Aangezien voor mij exact hetzelfde geldt, ga ik er vanuit dat mijn contract eveneens omgezet wordt naar 7,50 per maand ipv 12,50 per maand.

De oplossing

Mijn contract wordt veranderd. In plaats van 12,50 per maand betaal ik voortaan 7,50 per maand.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Belder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen