Klacht KPN: Familievoordeel vóór 1 december aangemeld

Ekenit

Ik heb voor 1 december een sim only abonnement aangevraagd. Na alle kortingen (compleet, familievoordeel) komt dit uit op 7,50. Ik betaalde echter steeds 12,50. Ik heb voor de maanden januari tot april een rectificatie ontvangen à 25 euro. Het omzetten van het contract naar structureel 7,50 moet nog. Dit kon niet via de klantenservice telefoon, ik moest een klacht indienen. Dat heb ik gedaan, tot nu toe zonder reactie. Mijn partner had precies hetzelfde probleem, zelfde adres, en heeft via dit kanaal z'n klacht ingediend en betaalt nu 7,50 per maand (zijn dossiernummer was 7351055 en hij is geholpen door mw. Frölich). Hij en ik hebben beide meer dan eens de desbetreffende orderbevestiging waarin €7,50 zwart-op-wit staat opgestuurd naar KPN. Aangezien voor mij exact hetzelfde geldt, ga ik er vanuit dat mijn contract eveneens omgezet wordt naar 7,50 per maand ipv 12,50 per maand.

Mijn contract wordt veranderd. In plaats van 12,50 per maand betaal ik voortaan 7,50 per maand.

KPN
    Geachte mevrouw Belder,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?