Opgelost door KPN: Fax werkt niet meer

A3

Sinds mei 2013 hebben wij glasvezel, dit op voorwaarde dat onze fax, communicatiemiddel met dove, nu 95 jarige moeder, zou werken. Het faxen ging niet altijd goed, ik kon soms niet uitfaxen of de binnenkomende faxen waren zwart. Tenslotte een tweede lijn gekregen en dit is tot de vorige update goed gegaan. Nu geeft de fax geen goed uitgaand signaal en komen de binnenkomende faxen zijn volkomen zwart. Monteur heeft nieuwe Experiabox geplaatst, heeft niet geholpen. Na contact met de Helpdesk wordt er weer een monteur beloofd, die komt niet opdagen. Weer gebeld met de technische helpdesk: er komt geen monteur want KPN ondersteunt geen faxen. Na aandringen toch een monteursafspraak, ook deze afspraak wordt niet nagekomen zonder enig bericht. Zelf hebben wij apparaat gecontroleerd, andere faxapparaat erop gezet, naar andere nummers proberen te faxen, het werkt niet. Met Xoip naar apparaat gefaxt, dan komt de fax goed aan. Apparaat is goed, de lijnverbinding niet.

Een werkend faxapparaat, desnoods met analoge lijn

KPN
    Geachte heer Butter van de Bijl,

KPN Klantenreacties CMT
    A3
    Er is een KPN monteur van het expert team geweest en we hopen dat de klacht nu is opgelost. Zaterdag ga ik het met de fax van mijn moeder in Rotterdam uitproberen
    KPN
    Geachte heer Butter van de Bijl,

KPN Klantenreacties CMT
    A3
    Fax en glasvezel blijft een moeilijke combinatie, maar de fax werkt momenteel goed. Hopelijk na de volgende update ook.

A3

Ook een klacht indienen over KPN?