Opgelost door KPN: Fax werkt niet meer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 122762
Gebruiker
A3
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Sinds mei 2013 hebben wij glasvezel, dit op voorwaarde dat onze fax, communicatiemiddel met dove, nu 95 jarige moeder, zou werken. Het faxen ging niet altijd goed, ik kon soms niet uitfaxen of de binnenkomende faxen waren zwart. Tenslotte een tweede lijn gekregen en dit is tot de vorige update goed gegaan. Nu geeft de fax geen goed uitgaand signaal en komen de binnenkomende faxen zijn volkomen zwart. Monteur heeft nieuwe Experiabox geplaatst, heeft niet geholpen. Na contact met de Helpdesk wordt er weer een monteur beloofd, die komt niet opdagen. Weer gebeld met de technische helpdesk: er komt geen monteur want KPN ondersteunt geen faxen. Na aandringen toch een monteursafspraak, ook deze afspraak wordt niet nagekomen zonder enig bericht. Zelf hebben wij apparaat gecontroleerd, andere faxapparaat erop gezet, naar andere nummers proberen te faxen, het werkt niet. Met Xoip naar apparaat gefaxt, dan komt de fax goed aan. Apparaat is goed, de lijnverbinding niet.

De oplossing

Een werkend faxapparaat, desnoods met analoge lijn

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Butter van de Bijl,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    A3
    Datum
    Er is een KPN monteur van het expert team geweest en we hopen dat de klacht nu is opgelost. Zaterdag ga ik het met de fax van mijn moeder in Rotterdam uitproberen
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Butter van de Bijl,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    A3
    Datum
    Fax en glasvezel blijft een moeilijke combinatie, maar de fax werkt momenteel goed. Hopelijk na de volgende update ook.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A3
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?