Klacht KPN: Fout bij het invoeren verzekering lease abonnement.

BasD7

Ik heb eind Juni van 2013 via telefonisch contact met KPN een nieuw abonnement afgesloten.
Mij werd duidelijk gemaakt wat een lease abonnement in hield en ik had de vraag: Als er ook maar iets met mijn nieuwe telefoon gebeurt waardoor hij niet meer werkt, word dit verzekerd?
Dit zou helemaal gedekt worden door KPN, want mij werd verteld dat mijn huidige service verzekering, overigens ook bij KPN afgesloten, overbodig zou zijn.
Ik ging akkoord met de voorwaarden en ik krijg mijn nieuwe telefoon {Sony Xperia Z, zwart} geleverd.
Ik ben 3 oktober geholpen in het UMC te Groningen, een open hart operatie.
3 dagen later op de zaal lag mijn telefoon naast mij op de kast zodat ik contact houden kon met vrienden/familie. Ik moest naar het toilet onder begeleiding van de zuster en ik vroeg of ze mijn bed even opschudden wou want dat kon ik zelf niet.
Blijkbaar is zo mijn telefoon tussen mij en het bed gekomen en ben ik er op gaan zitten waardoor mijn telefoon brak.

Mijn vader is een dag na het ongeval voor mij naar KPN businesscentre in Leeuwarden gereden met mijn toestel en mijn gegevens. Daar vertelden ze hem dat er geen sprake was van een verzekering bij dit soort van abonnement, terwijl de KPN medewerker mij dit zeer zeker wel verteld heeft.
Ik ben zeer zuinig op mijn spullen!

Ik heb nu een peper duur abonnement, en geen telefoon naar wens en ik kreeg helemaal niks geregeld via KPN en ze lieten me aan mijn lot over.

Een passende oplossing zou een ander gelijkwaardig toestel moeten zijn, aangezien ze mij verkeerde informatie gaven tijdens het afsluiten van het abonnement.
Nou hoor en lees ik dat meerdere mensen ditzelfde soort probleem ondervonden bij KPN met een lease abonnement. Ik zit tot Juni 2015 vast aan een duur abonnement en ik weet niet hoe ik dit op lossen moet.

KPN
    Geachte heer Dijkstra,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT