Klacht KPN: fout op fout na verhuizing waardoor omzet vermindering

Klachtnummer
# 40541
Gebruiker
WCB
Datum
4 reacties

Details

De klacht

KPN in juni gebeld dat wij einde van de maand gingen verhuizen, zo gezegd zo gedaan zou allemaal goed komen....
Helaas eenmaal in het nieuwe pand geen aansluiting, en dit moest gelegd worden ach jah zo gezegd zo gedaan toch?
Nee dus niet, probleem op probleem. waardoor wij weigerde de rekening voor internet, en telefoon te betalen welke wij niet hadden.
KPN zegt contract op vanwege wanbetaling.....
stuurt een factuur ivm vervroegde contract breuk.
De case manager crediteerd deze.. en zet alles weer in werking, hij snapte het verhaal ook TOTAAL!!! helaas op de dag van de graafwerkzaamheden en oplevering nam meneer zijn ontslag bij KPN.
Nu sinds 2 weken eindelijk internet, ECHTER we lopen al duizenden euros mis doordat de klanten ons niet meer kunnen bereiken en nog steeds geen passende oplossing door KPN aangeboden.
En nog geen factuur gezien, aangezien ze de klacht ook op het oude ades hebben geregistreerd zal de post daar ook wel aankomen......

De oplossing

Zoals KPN al telefonisch heeft aangegeven:
Eerst zorgen dat er weer verbinding is, met internet en telefonie.
Daarna zouden we kijken naar de problemen.

Compensatie voor de klanten die niet meer met ons samen werken omdat onze 24 uurs storingsdienst al maanden niet bereikbaar is.

Compensatie voor de kosten welke nu via mobiel extra worden gemaakt.

Compensatie voor de nieuwe visite kaartjes met een nieuw telefoonnummer.

Compensatie voor de mis gelopen bestellingen die per internet binnen behoorDE te komen.

En gewoon weer internet, tv en telefonie voor een vaste lage prijs, op de juiste manier gefactureerd!

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Christiaan Beekhuizen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    WCB
    Datum
    Dat antwoord ken ik, maar een oplossing wordt er niet gegeven.
    IK wil met iemand van KPN om tafel!
    het zal heus niet zo zijn dat kpn de enige is die een fout en nog een fout heeft gemaakt........
    Maar een oplossing kan IK niet aanbieden!
    Dat zal toch echt door KPN moeten gebeuren.
    Vandaag, bij een klant geweest die stelt al weken geprobeerd contact te krijgen.......
    De automaat van ons is nu foetsie, en de klant wil niets meer met ons te maken hebben... DANK
  3. Auteur
    WCB
    Datum
    Zowaar vandaag terug gebeld door KPN.
    even een applaus van deze zijde, dit was wel een record!
    Het blijkt dus dat de klacht die al enkele maanden liep, gewoonweg is afgesloten omdat er nu sinds 2 weken een verbinding is met internet.
    Er is nu een nieuw klachten dossier aangemaakt, en er zit nu ook iemand op waarbij ik de hoop heb dat het goed gaat komen.
    Het is nu even afwachten hoe het gaat verlopen maar er wordt aan gewerkt !!!
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Christiaan Beekhuizen, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen