Klacht KPN: Fout van KPN, langdurige klant de dupe, meervoudig contact geen oplossing.

Klachtnummer
# 274572
Gebruiker
Bathuzad
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Een tijd geleden (11 September) een poging gemaakt voor een betaalafspraak te maken voor mijn mobiele aansluiting, echter heeft het systeem van KPN toen een afspraak voor mijn vaste aansluiting erin gezet. Hierover heb ik meteen contact opgenomen met KPN en werdt verzekerd dat als ik het handmatig over zou maken alles gewoon in orde zou zijn.

Reeds daarna kreeg ik een nota binnen met afkoopsom en dat mijn abonement opgeheven werdt, wederom gebelt. Collega aan de telefoon VERZEKERDE mij als ik de week daarna het geld zou overmaken en dit VOOR Donderdag/Vrijdag 22/23 September verwerkt zou zijn alles gewoon nog in orde zal komen. Voor de zekerheid die Woensdag gebelt (bedrag was volgens mijnkpn al verwerkt) was dus nog niet zichtbaar voor medewerkers KPN. Donderdag gebelt en deze collega legt mij doodleuk uit dat voorgenoemde collega dus tegen mij gelogen heeft en er waarschijnlijk niets meer te doen is; maar ze zou het proberen (hulde) Deze Dinsdag en Woensdag WEER aan het bellen en krijg ik te horen dat er niets meer te doen is omdat ik een betaalafspraak zou hebben gemaakt, waarvan dus nog bevestiging op de site was nog een mail bevestiging bestaat(aangezien ik alle mail van KPN bewaar);

in kort na 10 jaar klant te zijn bij KPN, door een fout in hun systeem, wordt ik heen en weer gestuurd tussen afdelingen, ben ik een maand bezig om een fout van hun te proberen te herstellen en wordt ik vervolgens gewoon afgeschoven en volgens mijn gevoel ook gewoon niet als gewardeerde klant behandeld. Ik voel me gewoon schandalig behandeld en dat nadat ik voor het eerst in deze 10 jaar 1 probleem met KPN heb.

Gewenste oplossing

Compensatie maar liever een vervangend product(abonement)

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Krielen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen