Opgelost door KPN: Fout

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46833
Gebruiker
A v
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In 2009 zijn wij overgestapt van kpn naar ziggo. Met nummerbehoud, dit is door kpn goedgekeurd alleen zijn ze vergeten de telefoon rekening stop te zetten zodat we al dik 4 jaar betalen voor een telefoon aansluiting die we niet hebben. Daar kwamen we vandaag achter, gebeld met kpn, bijna 1000 euro betaald. Kpn erkend dat de fout bij hun ligt maar wil alleen drie maanden geld terugbetalen wat neer komt op 50 euro. We hadden zelf alerter moeten zijn , snap ik maar met nog twee mobiele telefoon rekeningen word het soms wat ingewikkeld. Wat nu?

De oplossing

Geld terug.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Veenstra,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    A v
    Datum
    Het blijkt dat de fout niet bij kpn ligt, uit coulance betalen ze ons toch een mooi bedrag terug.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A v
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy