Opgelost door KPN: Foutcodes stb-nmv-400.. veel te vaak.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 555000
Gebruiker
Twijn56
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De klacht, nu echt spuugzat...Alzoveel keer ook nog gebeld. Stappen doornemend blablabla. Klacht idem
De hele avond door, diverse avonden in de week allemaal foutcodes, stb-nmc-400. Elke keer de stekker uit de modem en het kastje uit. Daarna alles weer opstarten maar het blijft maar verschijnen. Het kan zo maar zijn dat het ineens 2 of 3 avonden goed gaat maar daarna begint alles weer opnieuw. Ik wordt er langzaam een beetje moe van, opnemen werkt dus niet meer omdat alles onderbroken wordt als het beeld weer stil staat. Heb het al een keer gemeld maar er niets over gehoord. Wat te doen?

De oplossing

Monteur moet kijken.. Wij willen ook stabilisator. Dit duurt al te lang.
Anders overstappen een optie

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Wijnja,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Twijn56
Datum
Uiteindelijke oplossing
Andere router van Experia. Tot nu toe geen storing meer gehad, zou ook nog aan draadloze ontvangers van Telfort kunnen liggen. Daarvoor heeft de monteur een kabel achtergelaten. Hoop niet dat dat nodig is.. Gisteravond heel even weer blauwe foutcode en haperend beeld. Deze herstelden vanzelf zonder stekker van modem eruit te halen. Het is dus toch nog niet ok. Hoop niet dat we straks weer via kabels naar het modem moeten.. Dat zou dan de oplossing zijn
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen