Opgelost door KPN: Foutcodes stb-nmv-400.. veel te vaak.

content Opgelost
Twijn56

De klacht, nu echt spuugzat...Alzoveel keer ook nog gebeld. Stappen doornemend blablabla. Klacht idem
De hele avond door, diverse avonden in de week allemaal foutcodes, stb-nmc-400. Elke keer de stekker uit de modem en het kastje uit. Daarna alles weer opstarten maar het blijft maar verschijnen. Het kan zo maar zijn dat het ineens 2 of 3 avonden goed gaat maar daarna begint alles weer opnieuw. Ik wordt er langzaam een beetje moe van, opnemen werkt dus niet meer omdat alles onderbroken wordt als het beeld weer stil staat. Heb het al een keer gemeld maar er niets over gehoord. Wat te doen?

Monteur moet kijken.. Wij willen ook stabilisator. Dit duurt al te lang.
Anders overstappen een optie

KPN
    Geachte heer/mevrouw Wijnja,

KPN Klantenreacties CMT

Twijn56
Andere router van Experia. Tot nu toe geen storing meer gehad, zou ook nog aan draadloze ontvangers van Telfort kunnen liggen. Daarvoor heeft de monteur een kabel achtergelaten. Hoop niet dat dat nodig is.. Gisteravond heel even weer blauwe foutcode en haperend beeld. Deze herstelden vanzelf zonder stekker van modem eruit te halen. Het is dus toch nog niet ok. Hoop niet dat we straks weer via kabels naar het modem moeten.. Dat zou dan de oplossing zijn

Ook een klacht indienen over KPN?