Klacht KPN: fouten bij automatische incasso

Janb

vanaf eind oktober tracht KPN stelselmatig een automatische incasso uit te voeren vanaf een verkeerd rekening nummer.

Ik heb momenteel al 10 keer gebeld om het betreffende rekeningnummer goed door te geven. KPN zegt elke keer dat zij het juiste rekeningnummer nu goed in hun systeem hebben staan. Echter krijg ik elke maand een nieuwe email met daarin de melding dat de incasso niet kon plaatsvinden en daarbij staat dan wederom een verkeerd rekeningnummer.

Zelfs de klachten afdeling van KPN (Monique van Dongen) weigert elk commentaar en houdt stelselmatig vol dat zij geen fouten hebben gemaakt en dat alles in het systeem goed staat ?!
Het is gewoon te bizar voor woorden ! Op de vraag waarom zij mij dan een email sturen waar klip en klaar een foutief rekeningnummer staat wordt niet duidelijk geantwoord.
Ik ben nu inmiddels 178 belminuten verder en voel mij door KPN in de hoek gezet. Ik kan er immers niets meer aan doen dat ze blijven proberen te incasseren.

incasso vanaf het door mij opgeven enige juiste rekeningnummer

KPN
    Geachte heer Bouman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Antwoord van KPN:
    Geachte heer/mevrouw Bouwman,KPN kan het probleem wijziging IBAN van AEGO naar KNAB niet oplossen. Het rekeningnummer 206130198 is officieel aan AEGON uitgegeven.Ik verzoek u dit zelf met de bank op te lossen.Met vriendelijke groet,SSC Collections Rotterdamcid:image001.gif@01CE8144.425D40D0KPN
    SSC Collections Rotterdam
    Postbus 70024
    3000 LE Rotterdam
    010-4578321
    Janb
    Ik heb inmiddels bij KPN te kennen gegeven mijn contract te willen opzeggen hetgeen inmiddels is geaccepteerd.Overigens vind ik het uitermate vreemd dat KPN niet op de hoogte is van de IBAN procedure en aanverwante zaken gelet op de meest idiote antwoorden op mijn vragen.
    KPN
    Geachte heer Bouman, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Janb
    KPN heeft niets naar tevredenheid afgehandeld.Ze hebben m.i. niets ondernomen.
    Het enige commentaar wat ze gaven:Neem contact op met je eigen bank...Mijn reactie ...waarom? Om te vragen waarom mijn bank een incasso van een verkeerd rekeningnummer weigert??Pffff....Ik heb inmiddels mijn contract met KPN beëindigd.
    KPN
    Geachte heer Bouman, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?