Klacht KPN: Fouten gemaakt in lever/aansluitproces

Klachtnummer
# 8926
Gebruiker
Celia Anita Visser
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Gister overgestapt van Hi naar Kpn ( al jaren vaste klant van Kpn) dit dus met problemen in de winkel naar bel/Internet gedrag gekeken mij een contract aan geboden met internet hheft zelfs nog uitgelegd hoe.sinds gisteravond geen int. meer vanmorgen gebeld met Hi en Kpn moest naar een site handmatig instellen van int. heb gedaan idd weer internet kreeg toen sms dat ik al5mb int. had verbruikt en dat ik geen bundel heb?? gebeld moest naar de winkel trg kon niet via tel. gedaan in winkel kon het ook niet( ja na mnd) gevraagd of Kpn dan voor de kosten van int. wilden vergoeden van deze mnd, kon niet..Dus andere optie gekozen opzeggen en 24 geen bereik...en wachten tot ik weer naar de winkel moet voor verlenging.ik voel me gedupeerd door Kpn slechte service na het maken van hun Fout. heb geen abonnement geen bereik..maar verdomd gratis een nieuwe telefoon.....

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Visser,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen