Opgelost door KPN: Foutieve factuur

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 195694
Gebruiker
AlexPoot
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb een factuur gekregen waarin 2x een Iphone 7 staat gerekend. De factuur is hierdoor 602 euro. Echer heb ik maar 1 Iphone besteld en ontvangen. Dit komt omdat ik mijn eerste aanvraag had geannuleerd, Na de bevestiging heb ik nogmaals het abonnement besteld die ik wil wilden hebben. Toen ik een vooraankondiging kreeg begin oktober trok ik meteen aan de bel. De service medewerker deed allerlei beloften en het zou opgelost worden door een creditfactuur. Echter na 5 service medewerkers, 5 verschillende verhalen en 6 weken verder is het nog steeds niet opgelost. Alles wat maar fout kan gaan, gaat fout. Hoe moeilijk is het om een foute nota te storneren en een juiste op te voeren? De laatste medewerker heeft het uitgezet? bij een team die mij zou bellen. Uiteraard is dat nog niet gebeurd. Het dispuut is inmiddels verlopen en moet ik weer KPN gaan benaderen of ze de nota in Dispuut willen zetten tot het opgelost is! Inmiddels heb ik ruim 4,5 uur met medewerkers gesproken. zucht.

De oplossing

Storneer de foute factuur en maak een correcte factuur aan!

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Poot,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    AlexPoot
    Datum
    Na de klacht zeer snel contact gehad met een medewerker diebwel het probleem kon oplossen. Inmiddels is het opgelost doormiddel van een credit factuur weg te strepen tegen de foute factuur.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AlexPoot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen