Opgelost door KPN: Foutieve factuur

# 195694
AlexPoot

Ik heb een factuur gekregen waarin 2x een Iphone 7 staat gerekend. De factuur is hierdoor 602 euro. Echer heb ik maar 1 Iphone besteld en ontvangen. Dit komt omdat ik mijn eerste aanvraag had geannuleerd, Na de bevestiging heb ik nogmaals het abonnement besteld die ik wil wilden hebben. Toen ik een vooraankondiging kreeg begin oktober trok ik meteen aan de bel. De service medewerker deed allerlei beloften en het zou opgelost worden door een creditfactuur. Echter na 5 service medewerkers, 5 verschillende verhalen en 6 weken verder is het nog steeds niet opgelost. Alles wat maar fout kan gaan, gaat fout. Hoe moeilijk is het om een foute nota te storneren en een juiste op te voeren? De laatste medewerker heeft het uitgezet? bij een team die mij zou bellen. Uiteraard is dat nog niet gebeurd. Het dispuut is inmiddels verlopen en moet ik weer KPN gaan benaderen of ze de nota in Dispuut willen zetten tot het opgelost is! Inmiddels heb ik ruim 4,5 uur met medewerkers gesproken. zucht.

Storneer de foute factuur en maak een correcte factuur aan!

KPN
    Geachte heer Poot,

KPN Klantenreacties CMT
    AlexPoot
    Na de klacht zeer snel contact gehad met een medewerker diebwel het probleem kon oplossen. Inmiddels is het opgelost doormiddel van een credit factuur weg te strepen tegen de foute factuur.

AlexPoot

Ook een klacht indienen over KPN?