Opgelost door KPN: Foutieve rekening

Christa

Vorig jaar na 8 maanden foutieve rekeningen leek het probleem opgelost en ging de facturering 4 maanden goed. De eerste rekening van januari 2015 is weer fout. Er wordt 2x abonnement alles-in-een en 1x abonnement internet en bellen berekend voor 1 aansluiting, ik schijn opeens weer lid van Film1 en Videoland én er worden weer aansluitkosten alarmlijn berekend. Totaal € 130 teveel afgeschreven. Ik vrees voor een nieuwe martelgang van 8 maanden, op mijn mail van 1-2-2015 naar "escalaties" (daar lag vorige keer uiteindelijk de oplossing) is nog niet gereageerd.

Graag zou ik
- op korte termijn een verklaring willen ontvangen van deze fout,
- direct een correctie van het foutieve abonnement zodat de volgende rekening weer goed is
- het teveel betaalde bedrag van € 130,59 per omgaande retour gestort op mijn rekening.

KPN
    Geachte mevrouw Miltenburg-Gerritsen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Christa
    Donderdag heeft KPN ingesproken op ons antwoordapparaat: Klacht is duidelijk, er moet navraag gedaan worden bij de collega's van glasvezel. Ik zou later op de dag opnieuw gebeld worden. Dat is niet gebeurd, een dag later ook niet. Hoop dat er maandag wel contact komt. Mijn mobiel nummer is gemeld in mail van zondag 1-2-2014 aan escalaties en kan eventueel ook gebruikt worden.
    Christa
    Maandag is er inderdaad gebeld door KPN. Ze zeggen de rekening gewijzigd en gecorrigeerd te hebben met de volgende rekening en verzoeken mij te wachten tot die volgende rekening (27-2-2015). Vorig jaar heb ik 7x dit verhaal gekregen zonder goed resultaat, dus ik heb weinig vertrouwen in deze aanpak. Mijn vraag om afd. Escalaties te spreken te krijgen (vorige keer dé oplossing) kon niet gehonoreerd worden. De teveel betaalde € 130 blijft dus in ieder geval tot 27/2 in bezit van KPN. Vreemd.
    Christa
    Gisteren heeft KPN opnieuw contact gezocht met mij. Zij hebben een voor mij goed voorstel gedaan en het ten onrechte teveel afgeschreven geld vandaag op mijn rekening teruggestort. Ik ben blij met deze oplossing. Ik hoop dat de volgende rekening weer gewoon goed is.
    Christa
    Fijn dat het zo opgelost is. Dank u wel.

Ook een klacht indienen over KPN?