Opgelost door KPN: Fox naar ESPN, maar niet gratis door ongevraagde omzetting pakket.

fluub

Ik had KPN Compleet (internet, bellen, TV) en FOX Eredivisie gratis erbij. Fox werd ESPN. Het zou gratis blijven. (Site:...Het nieuwe ESPN Compleet pakket blijft gewoon gratis voor klanten met KPN Compleet. De kanalen ESPN 4, 5 en 6 krijg je er dus gewoon bij...). Nu bekijk ik de facturen. Vanaf januari heb ik 12,99 betaald hiervoor. Bij navraag meldt KPN mij dat ik Compleet heb omgezet naar Hussel, dan is het niet meer gratis. Bij verzoek dit dan weer terug te zetten, zegt KPN: Compleet bestaat niet meer, dus kan niet meer. Die Hussel is mij blijkbaar aangesmeerd tijdens mijn verhuizing, ik weet niet eens wat het is. Ik was erg blij met mijn Compleet. Ik voel me erg gepakt.

Terug naar KPN Compleet en gratis ESPN (zoals jullie site beloofd).
Terugbetaling van de 6x 12,99 zou ook fijn zijn.
Kopie van mijn verzoek om over te stappen naar Hussel zie ik ook graag onder ogen.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Kuipers,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Kuipers,

Bedankt voor uw medewerking.

KPN Klantenreacties CMT

fluub
Terug naar KPN Compleet kan helaas niet meer, maar de betaalde bedragen vanaf januari worden gecrediteerd. Dat vind ik heel netjes.

Ook een klacht indienen over KPN?