Opgelost door KPN: Fox naar ESPN, maar niet gratis door ongevraagde omzetting pakket.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 541361
Gebruiker
fluub
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik had KPN Compleet (internet, bellen, TV) en FOX Eredivisie gratis erbij. Fox werd ESPN. Het zou gratis blijven. (Site:...Het nieuwe ESPN Compleet pakket blijft gewoon gratis voor klanten met KPN Compleet. De kanalen ESPN 4, 5 en 6 krijg je er dus gewoon bij...). Nu bekijk ik de facturen. Vanaf januari heb ik 12,99 betaald hiervoor. Bij navraag meldt KPN mij dat ik Compleet heb omgezet naar Hussel, dan is het niet meer gratis. Bij verzoek dit dan weer terug te zetten, zegt KPN: Compleet bestaat niet meer, dus kan niet meer. Die Hussel is mij blijkbaar aangesmeerd tijdens mijn verhuizing, ik weet niet eens wat het is. Ik was erg blij met mijn Compleet. Ik voel me erg gepakt.

De oplossing

Terug naar KPN Compleet en gratis ESPN (zoals jullie site beloofd).
Terugbetaling van de 6x 12,99 zou ook fijn zijn.
Kopie van mijn verzoek om over te stappen naar Hussel zie ik ook graag onder ogen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kuipers,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kuipers,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fluub
Datum
Uiteindelijke oplossing
Terug naar KPN Compleet kan helaas niet meer, maar de betaalde bedragen vanaf januari worden gecrediteerd. Dat vind ik heel netjes.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen