Opgelost door KPN: Functioneren Interactieve TV & verduistering goederen

Ron

Op 16 dec. jl. heeft een KPN (monteur op kosten van de klant) voor twee tv's interactieve tv geïnstalleerd. Voor de tweede tv was het nodig om een kast te demonteren. De volgende dag bleek een schroefboormachine, reserve batterij en een oplader verdwenen te zijn en de tweede tv geen ontvangst te hebben. Over beide feiten heb ik 3 x telefonisch contact gehad met KPN. Men bood een monteur aan (wederom kosten van de klant). Het technische gedeelte is op 6 jan. opgelost. Echter de ontvangst is tot op heden niet optimaal. V.w.b. de verdwenen goederen heb ik aangifte gedaan. Een proces verbaal en een aangetekende aansprakelijkheidsbrief is naar KPN B.V.
Afdeling Consumentenmarkt
Maanplein 55, 2516 CK Den Haag
gestuurd. De KPN heeft niet binnen de gestelde antwoord termijn gereageerd en evenmin (zoals beloofd) de KPN afdeling die over de monteurs gaat.

Storingsvrij ontvangst op beide tv's, compensatie van het niet functioneren van de tweede tv van 17 dec. tm 5 jan. Volledige vergoeding van gemaakte kosten van aangetekende brief en levering van schroefboormachine en accessoires.

KPN
    Geachte heer Eman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Reactie betreft een ontvangstbevestiging
    Ron
    Inmiddels, 10 jan, heeft de KPN telefonisch contact opgenomen. Ik heb nu een vast aanspreekpersoon.
    Ron
    De klacht over de ontvangst van de tv in de woonkamer is opgelost. Dat dus betreffende de techniek. Rest nog de afhandeling van de diefstal van de boormachine en accessoires.
    Ron
    Het technische deel van mijn klacht is opgelost. Rest nog de afhandeling van de verduistering. Hiervoor heb ik al contact met de manager die verantwoordelijk is voor betreffende monteur. Aldus zijn ook de eisen die ik heb gesteld, de compensatie, nog niet ingewilligd.
    Ron
    Contact gehad met KPN franchise manager. De toezeggingen die hij gedaan heeft om intern nader onderzoek te laten uitvoeren hebben tot nu toe slechts geleid tot radiostilte.
    Ron
    De vermissing van het gereedschap na het bezoek van de monteur is gecompenseerd. Er is tevens toegezegd dat de periode zonder interactieve tv voor het tweede tv toestel eveneens gecompenseerd zal worden. Dit is middels een brief aan ons toegezegd.