Klacht KPN: Gaat helemaal mis met opzeggen Digitenne.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 43048
Gebruiker
h.kruid@lijbrandt.nl
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Omstreeks mei/juni Digitenne opgezegd bij KPN. Op 20-6-2013 via de mail een overzicht gekregen van opgezegde contracten. Krijg vandaag een brief dat het contract pas op 27 december stopt en een factuur volgt. De voorwaarden van KPN bepaalt een opzegtermijn van 1 maand. De huurtuner en en bijbehorende smartcards zijn tijdig teruggestuurd.

De oplossing

NIET betalen.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kruid,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kruid, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    h.kruid@lijbrandt.nl
    Datum
    we zijn telefonisch benaderd door KPN. Na het invullen van een enquête zal het teveel betaalde worden teruggestort. Tot op heden nog NIETS ontvangen van KPN. opm: Nieuw email adres
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kruid, Het afgesproken is via de nota gecrediteerd.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    h.kruid@lijbrandt.nl
    Datum
    Hopelijk is het opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
h.kruid@lijbrandt.nl
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen