Klacht KPN: Gaat helemaal mis met opzeggen Digitenne.

h.kruid@lijbrandt.nl

Omstreeks mei/juni Digitenne opgezegd bij KPN. Op 20-6-2013 via de mail een overzicht gekregen van opgezegde contracten. Krijg vandaag een brief dat het contract pas op 27 december stopt en een factuur volgt. De voorwaarden van KPN bepaalt een opzegtermijn van 1 maand. De huurtuner en en bijbehorende smartcards zijn tijdig teruggestuurd.

NIET betalen.

KPN
    Geachte heer Kruid,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Kruid, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    h.kruid@lijbrandt.nl
    we zijn telefonisch benaderd door KPN. Na het invullen van een enquête zal het teveel betaalde worden teruggestort. Tot op heden nog NIETS ontvangen van KPN. opm: Nieuw email adres
    KPN
    Geachte heer Kruid, Het afgesproken is via de nota gecrediteerd.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    h.kruid@lijbrandt.nl
    Hopelijk is het opgelost.

h.kruid@lijbrandt.nl

Ook een klacht indienen over KPN?