Klacht KPN: Gammi Mobile abbonement onterecht afgeschreven via KPN

Klachtnummer
# 200217
Gebruiker
BK
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Sinds 3 juli 2016 wordt er wekelijks 5 euro (4,99) afgeschreven v oor een abonement bij Gammii.com dat ik nooit heb afgesloten, nooit heb bevestigd en nooit heb gebruikt. KPN schrijft het bedrag gewoon af.
Ik ga er niet van uit dat een betrouwbaar bedrijf als KPN zaken doet met een dubieus bedrijf als Gammii Mobile en ben er dan ook pas net achter gekomen. Ik heb op 11 december 2016 het abonnement opgezegd, maar ben op de site van Gammi.com nergens een mailadres tegen gekomen om me te beklagen.
In totaal is er nu 25x 4,99 = 124,75 afgeschreven. Ik hoop dat KPN deze kosten terug gaat vorderen van Gammii Mobile of mij schadeloos wil stellen

Gewenste oplossing

In totaal is er nu 25x 4,99 = 124,75 afgeschreven. Ik hoop dat KPN deze kosten terug gaat vorderen van Gammii Mobile of mij schadeloos wil stellen.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Kocken,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Kocken,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen