Klacht KPN: Gammi Mobile abbonement onterecht afgeschreven via KPN

# 200217
BK

Sinds 3 juli 2016 wordt er wekelijks 5 euro (4,99) afgeschreven v oor een abonement bij Gammii.com dat ik nooit heb afgesloten, nooit heb bevestigd en nooit heb gebruikt. KPN schrijft het bedrag gewoon af.
Ik ga er niet van uit dat een betrouwbaar bedrijf als KPN zaken doet met een dubieus bedrijf als Gammii Mobile en ben er dan ook pas net achter gekomen. Ik heb op 11 december 2016 het abonnement opgezegd, maar ben op de site van Gammi.com nergens een mailadres tegen gekomen om me te beklagen.

In totaal is er nu 25x 4,99 = 124,75 afgeschreven. Ik hoop dat KPN deze kosten terug gaat vorderen van Gammii Mobile of mij schadeloos wil stellen.

KPN
    Geachte heer Kocken,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Kocken,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?