Klacht KPN: gebrek aan service

Klachtnummer
# 20717
Gebruiker
Anoniem
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Mijn ouders (a-technisch en 80 en 84 jaar oud) hebben een Alles-in-een abonnement afgesloten. De monteur heeft dit in 5 min. (!) geinstalleerd en is vertrokken met de mededeling dat ze het boekje maar moesten lezen voor de gebruiksaanwijzing. Zeer onfatsoenlijk. Dit lukte natuurlijk niet, met als gevolg dat ze 1 week zonder tv, internet en voicemail zitten! KPN reageert niet op de klachten (per mail en telefoon geprobeerd). Mijn ouders zijn ten einde raad. Wat kunnen ze doen? Nu gaan ze waarschijnlijk een installateur bellen die het tegen hoge kosten gaat oplossen, terwijl dit de service van KPN zou moeten zijn.

De oplossing

Graag zo snel mogelijk een monteur sturen die mijn ouders helpt en uitleg geeft.
Neem aub op zeer korte termijn contact op met hen. Zeker op deze leeftijd zijn tv en internet erg belangrijk!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Etalle,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Graag zo dnel mogelijk actie ondernemen. Contact opnemen met mijn ouders, daar speelt het probleem (5175WN / 7).
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Etalle,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?