Klacht KPN: Gebruikte telefoontoestel verkocht als nieuw

Klachtnummer
# 7714
Gebruiker
Anoniem
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb vorige week een toestel bij Hi gekocht in het bijlmer winkelcentrum.
Daar het toestel als cadeau bedoeld was, heb ik hem 2 dagen laten staan alvorens hem in te pakken. Toen ik na 2 dagen het toestel nader wilde bekijken, ontdekte ik dat het een gebruikte toestel was, vol viese vette plekjes op het toetsenbord en vol krasjes.
Ik heb hem geretouneerd en vertelde mijn klacht. aan mij werd gezegd dat dit nooit eeerder gebeurd is, en als ik het iets later had geretouneerd ik mijn geld niet terug zou krijgen.
En omdat ik met de pinpas heb betaald, krijg ik pas na 2 weken het geld terug gestort.
Ik vind het niet kunnen, en voel mij bedrogen.

Gewenste oplossing

Ik eis dat.mijn geld binnen vijf dagen op mijn rekening is gestort en hoop in de toekomst niets met deze provider te maken te hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Anoniem
    Datum
    Beste klantenservice,
    Het doet mijn goed dat u mijn klacht in behandeling neemt.
    Ik kijk uit naar de afhandeling hiervan.
    met vriendelijke groeten,mw. A.Creton

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen