Opgelost door KPN: Geen 3G bereik met mijn mob.telf.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 13373
Gebruiker
Clem Witsel
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Al enige tijd heb ik geen 3G bereik met mijn mob. telf.. Dit is hinderlijk en kan mijn mob. telf. niet optimaal gebruiken.

De oplossing

Dat KPN gewoon 3G beschikbaar heeft voor haar klanten, we betalen er ook voor. of een lagere rekening als 3G niet haalbaar is. Kortom duidelijkheid.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Witsel,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Clem Witsel
    Datum
    18-10-2012
    KPN geeft aan dat ik aan het grensgebied van de UMTS mast zit, wat de verklaring is voor de slechte verbinding met 3G. Ter compensatie 9mnd, 50% korting op int.bundel
  3. Auteur
    Clem Witsel
    Datum
    Conclusie:
    KPN heeft gereageerd. Een oplossing is er niet. Wel 9mnd korting op int. bundel.
    Als de dekking van de UMTS masten 3G niet beter gaat worden zal ik me beraden op andere mogelijkheden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Clem Witsel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen