Opgelost door KPN: Geen 40 euro geld retour / geen 20 euro beltegoed

Saskia

24 februari 2014 heb ik een Galaxy Young gekocht, met daarbij de actie: 40 eur retour je rekening en 20 euro beltegoed op je nieuwe prepaidnummer of een bestaand nummer van KPN. 27 maart 2014 bericht gekregen dat het bedrag van 40 euro zou worden bijgeschreven binnen 2 weken. We zijn nu 3 weken verder en nog geen geld. Tevens heb ik de 20 euro beltegoed, waarvan ik had aangegeven die op mijn bestaande KPN prepaid nummer te willen hebben gezet, nog niet gehad. Herhaaldelijk een contactformulier invullen via de website prepaidkorting.nl heeft niet veel uitgehaald, aangezien ze niet reageren.

Registratienummer: 118457

Geld nu heel snel retour en de 20 euro beltegoed op mijn bestaande nummer.

KPN
    Geachte mevrouw Kooiman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Saskia
    KPN was er supersnel bij om met mijn klacht aan de slag te gaan. Zeer netjes. Ik heb mijn beltegoed inmiddels en het bedrag van 40 euro zal nu ook snel worden bijgeschreven.
    Ik zal de klacht afsluiten op het moment dat het geld daadwerkelijk is bijgeschreven. Maar het ziet er goed uit.
    Klachtkompas werkt zeker!
    KPN
    Geachte mevrouw Kooiman, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Saskia
    KPN heeft de klacht snel opgepakt en goed opgelost. Er waren op een gegeven moment twee mensen druk voor mij bezig om het in orde te maken. Dik tevreden dus!!

Saskia

Ook een klacht indienen over KPN?