Klacht KPN: Geen 4g dekking thuis.

HB

Ik heb met mijn KPN sim only abonnement thuis geen 4g dekking.
Gevolg hiervan is extreem traag internet. Zelfs zó traag dat diverse applicaties niet kunnen verversen en melden dat er geen internetconnectie is.
Ik heb hierover gebeld met de klantenservice van KPN. Tijdens dit gesprekt werd mij verteld dat de dekking op mijn postcode inderdaad minder was omdat hier minder masten staan.

Helaas heeft KPN geen oplossing voor dit probleem aangeboden.

Wat zijn mijn mogelijkheden hier? Ik zou graag willen ontbinden, helemaal na de uitermate slechte klachtafhandeling van KPN.

Mvg. H. Besseling.

Graag zou ik het contract laten ontbinden om twee redenen:

- Geen internet op thuislocatie.
- Slechte klachtafhandeling van KPN klantenservice.

HB
    Beste KPN,

Wanneer is binnenkort? De klacht loopt inmiddels al twee weken.

Ik hoor het graag.

H. Besseling.
    Geachte heer Besseling,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 22 08.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

2. Stuur een juridische brief