Klacht KPN: Geen 4g dekking thuis.

Klachtnummer
# 113613
Gebruiker
HB
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik heb met mijn KPN sim only abonnement thuis geen 4g dekking.
Gevolg hiervan is extreem traag internet. Zelfs zó traag dat diverse applicaties niet kunnen verversen en melden dat er geen internetconnectie is.
Ik heb hierover gebeld met de klantenservice van KPN. Tijdens dit gesprekt werd mij verteld dat de dekking op mijn postcode inderdaad minder was omdat hier minder masten staan.

Helaas heeft KPN geen oplossing voor dit probleem aangeboden.

Wat zijn mijn mogelijkheden hier? Ik zou graag willen ontbinden, helemaal na de uitermate slechte klachtafhandeling van KPN.

Mvg. H. Besseling.

De oplossing

Graag zou ik het contract laten ontbinden om twee redenen:

- Geen internet op thuislocatie.
- Slechte klachtafhandeling van KPN klantenservice.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Besseling,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    HB
    Datum
    Beste KPN,

    Wanneer is binnenkort? De klacht loopt inmiddels al twee weken.

    Ik hoor het graag.


    Met vriendelijke groet,


    H. Besseling.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Besseling,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via
    telefoonnummer 070-343 22 08.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Besseling,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen