Opgelost door KPN: Geen 5 Euro korting bij KPN Compleet

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 123322
Gebruiker
Marcel
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds ik mijn tweede abonnement heb afgesloten bij KPN probeer ik de beloofde 5 Euro KPN Compleet mobiel korting op mijn eerste abonnement te krijgen. Er worden steeds beloftes gedaan, maar de korting komt er niet.
Ik heb via SMS bericht de bevestiging gekregen dat ik de 5 Euro korting zou krijgen, via een mail van de Directeur van de klantenservice (Bob Mols) de bevestiging ontvangen dat ik de karting zou ontvangen, 2x via de telefoon te horen gekregen dat het nu in orde was, maar toen ik nogmaals getracht heb zwart op wit te krijgen dat alles nu goed geregeld was, bleek er weer iets niet te kloppen.
Ik wil dat nu eindelijk geregeld wordt dat ik ook 5 Euro korting krijg op mijn eerste abonnement.
Via de KPN "klachten" afhandeling kom ik ook niet verder. Die zien het liefst dat ik mijn oude abonnement ga verlengen (Terwijl ik dan geen onbeperkt internet meer heb en er weer 2 jaar aan vast zit, terwijl dit met de 5 Euro korting eraf maar 2 Euro oplevert! Dat wil ik natuurlijk niet)

De oplossing

Oplossing is duidelijk: Gewoon de beloofde 5 Euro van de maandelijkse abonnementskosten afhalen!
Ik heb reeds via de telefoongesprekken de eerste 5 Euro terug mogen ontvangen, maar nu wordt er gezegd dat ik geen recht heb op de korting, omdat ik een "te oud" abonnement zou hebben. (Dit is nooit eerder aangegeven in de gesprekken, of bij het afsluiten van het nieuwe abonnement. Ook de telefoonnummer check heeft gemeld dat ik recht heb op de korting!)

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Brussel,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Marcel
    Datum
    Klacht is netjes afgehandeld en opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marcel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen