Klacht KPN: geen antwoord op brief

G.I. Versluis

Op mijn schriftelijk verzoek aan de KPN, Postbus 2547, 3500 GM Utrecht, d.d. 31 maart 2011 om inzicht te geven in sommige bedragen die elke maand/twee maanden worden afgeschreven nog steeds geen antwoord ontvangen. Betreft ADSL en nog(???) een internetverbinding. Naar mijn idee betaal ik al jaren dubbel sinds mijn overgang van ISDN naar ADSL. Van de afrekeningen sedert de afschrijving van deze bedragen zijn ALLE afschriften in kopie bijgevoegd. Kennelijk is KPN nog te beroerd om mij een ontvangstbevestiging te sturen, laat staan een antwoord te geven op mijn vragen! Waar is mijn brief gebleven, weggegooid? Lastige klant, die wellicht recht heeft op terugbetaling?

Een schriftelijke reactie - géén telefonische reactie! - op de kosten die sedert mijn overgang van ISDN naar ADSL door KPN van mijn rekening zijn afgeschreven en bijgeschreven op twee verschillende rekeningen van KPN

KPN
    Geachte heer/mevrouw Versluis ,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    G.I. Versluis
    Reactie op melding ontvangst klacht door KPN. KPN wil binnen vijf dagen contact opnemen. Zal wel telefonisch zijn. Nogmaals nadrukkelijk verzoek om een schriftelijke reactie van KPN.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Versluis,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    G.I. Versluis
    KPN maakt zich er wel gemakkelijk af door nog eens op te sommen wat ik maandelijks betaal aan Internet en ADSL, vaag blijft ISDN. Mijn vraag was-in de brief-oorspronkelijk wat ik exact waaraan betaal en waarom en of ik een advies kan krijgen-op schrift-, mijn gebruiksgewoonten in aanmerking genomen, voor een eventueel beter = goedkoper abonnement. Dat treft ik niet in het antwoord aan. Ik blijft het vreemd vinden dat ik nog steeds 7,= p/m betaal voor ISDN , terwijl ik in sinds 2007 al ADSL heb.
    KPN
    Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    G.I. Versluis
    L.S., ik krijg regelmatig mailtjes dat IK moet antwoorden, terwijl ik nog steeds geen bevredigend antwoord kreeg van KPN en ik al vaker heb geantwoord.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Versluis,U heeft schriftelijk antwoord gekregen via de behandelaar van deze reactie. Indien u nog vragen of een toelichting wilt, kunt u de behandelaar benaderen.
    Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    G.I. Versluis
    In bovengenoemde brief staat wat ik al wist, daar schiet ik niet veel mee op. Ik zie af van verdere reacties, zie wel wat ik doe met deze abonnementen en zal elders advies vragen over internetten, mobiel en thuistelefoon.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Versluis,Uw vraag/ klacht heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?