Opgelost door KPN: Geen beeld bij gecodeerde zenders digitenne

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 432382
Gebruiker
A. Thoben
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het duurt nu al 3 dagen en nog is het Digitenne probleem niet opgelost. Ik heb na de laatste update van 24 maart alleen nog beeld bij Npo. Overige zenders zijn zwart.

De oplossing

Opschieten graag met het vinden van de oplossing, misschien de laatste update terugdraaien?

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Thoben,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Thoben,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
A. Thoben
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen