Klacht KPN: Geen beheer mogelijk Eigen Site en Mail

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 106971
Gebruiker
Hajema
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Sinds oktober 2014 is Eigen Site en Mail overgegaan van Privé naar Zakelijk. Ik probeer sinds november een email adres aan te maken maar kan Eigen Site en Mail niet beheren. Vanaf november bel en mail ik wekelijks met het verzoek dit op te lossen, de mensen van de klantenservice hebben geen idee waar het over gaat en als ik per email verzoek om assistentie krijg ik alleen een ontvangstbevestiging. Ik heb meerdere malen online een klacht ingediend maar zonder enig resultaat/respons. Dit is bijzonder frusterend, en dan druk ik me nog zachtjes uit, en kost erg veel tijd.

De oplossing

Ik wil een email adres kunnen aanmaken. Een reductie van de maandelijkse kosten voor een half jaar, zou ik als gebaar op prijs stellen.

8 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hajema-van Wanrooy,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Hajema
    Datum
    Nog dezelfde dag een reactie ontvangen dat er contact met me zou worden opgenomen maar helaas, we zijn inmiddels een week verder en er is nog geen enkel contact geweest.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hajema-van Wanrooy, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  4. Auteur
    Hajema
    Datum
    Dit is geen voorstel tot klachtenafhandeling maar een status update. Ik heb inmiddels een email gestuurd naar het aangegeven emailadres en ben in afwachting van een reactie.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hajema-van Wanrooy, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  6. Auteur
    Hajema
    Datum
    Ik heb inmiddels contact gehad met de KPN. Er is inderdaad geen beheer mogelijk van Eigen Site & Mail na de overgang naar zakelijk en dit wordt zoals het er nu naar uitziet ook niet opgelost. Geadviseerd wordt om een geheel nieuw contract te sluiten met KPN Zakelijk waarbij alle huidige mailboxen worden opgeheven en nieuwe worden aangemaakt. Niet een echte oplossing dus maar blijkbaar het enige alternatief.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Hajema-van Wanrooy,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Hajema
    Datum
    Het beheer van Eigen Site & Mail is nog steeds niet mogelijk en dat gaat ook niet gebeuren. Ik moet een nieuw contract afsluiten voor een ander produkt en de huidige mailboxen worden dan opgeheven. Dit kost extra tijd en geld van mijn kant kost. Geen echte oplossing dus van het probleem. De medewerker van de klantenservice heeft nu wel actief opvolging gegeven aan de klacht dus dat was wel een verbetering.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hajema
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen