Klacht KPN: geen bereik in huis en ook op het dorp slecht bereik.

Klachtnummer
# 96780
Gebruiker
petra1984
Datum
0 reacties

Details

De klacht

gisteren Hi gebeld ivm slecht bereik binnen en buiten huis. het klopt dat wij in een slecht bereikbaren omgeving wonen gaf de medewerker ook toe want de toren van kpn staat ver weg. waarom heeft Hi ook niet net als vodafone een kastje om het signaal te versterken in huis.

De oplossing

een kastje in huis of van me contract af.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen