Klacht KPN: Geen bereik in mijn woning

jlbenschop

In februari een nieuw mobiel abbonement afgesloten bij KPN. Heb nog in de winkel gecontroleerd of ik een goed bereik zou hebben aangezien ik een nieuwbouw woning heb. De medewerkster garandeerde mij dat ik goed bereik zou hebben. Eenmaal het mobiele abbonement te hebben merkte ik dat ik in huis geen bereik heb. Hierover contact gehad met KPN en die wijzen mij op de kleine lettertjes. Hierin staat volgens hen dat KPN een goed bereik in de woning niet kan garanderen. Hetzelfde heb ik met T-mobiel gehad en hun komen de klanten wel tegemoet. Zij gaven mij als optie om een korting op het abbonement te ontvangen of van het abbonement af te zien en een andere provider uit te zoeken. Nu zou ik in ieder geval opties van KPN willen zien, maar tot nu toe stellen zij mij teleur. Ben benieuwd of hier iets uit gaat komen. Mijn vriendin heeft Vodafone en voert met een glimlach veel gesprekken in huis

Een tegemoetkoming in de zin van een korting zou wenselijk zijn.

KPN
    Geachte heer Benschop,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?