Klacht KPN: Geen bereik in mijn woning
Details
De klacht
In februari een nieuw mobiel abbonement afgesloten bij KPN. Heb nog in de winkel gecontroleerd of ik een goed bereik zou hebben aangezien ik een nieuwbouw woning heb. De medewerkster garandeerde mij dat ik goed bereik zou hebben. Eenmaal het mobiele abbonement te hebben merkte ik dat ik in huis geen bereik heb. Hierover contact gehad met KPN en die wijzen mij op de kleine lettertjes. Hierin staat volgens hen dat KPN een goed bereik in de woning niet kan garanderen. Hetzelfde heb ik met T-mobiel gehad en hun komen de klanten wel tegemoet. Zij gaven mij als optie om een korting op het abbonement te ontvangen of van het abbonement af te zien en een andere provider uit te zoeken. Nu zou ik in ieder geval opties van KPN willen zien, maar tot nu toe stellen zij mij teleur. Ben benieuwd of hier iets uit gaat komen. Mijn vriendin heeft Vodafone en voert met een glimlach veel gesprekken in huisDe oplossing
Een tegemoetkoming in de zin van een korting zou wenselijk zijn.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.