Klacht KPN: Geen bereik in woning met mobiele telefoon.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 41841
Gebruiker
krisss
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Geachte L.S.
9 jaar ben ik al vaste klant bij HI. In maart 2013 heb ik mijn contract verlengd voor 2 jaar. Nooit problemen gehad, maar sinds ik verhuisd (1 1/2 maand geleden) heb ik geen bereik met mijn mobiele telefoon. Telefoongesprekken komen niet tot stond of worden onderbroken.
Afgelopen 1 1/2 maand heb ik regelmatig telefonisch contact gehad met de klantenservice van HI. In die tijd van het kastje naar de muur gestuurd en allerlei oplossingen geprobeerd zonder resultaat.
Vorige week heb ik te horen gekregen dat er in juli jl als een klacht is geweest van netwerkproblemen bij mij in de straat en dat dit niet opgelost kan worden. Mijn probleem kan dus niet opgelost worden en het contract wordt niet ontbonden. Nu zit ik nog 1 1/2 jaar vast aan een contract van een mobiele telefoon waar ik in thuissituatie niet mee kan bellen, omdat de gesprekken constant weg vallen. Ik heb er bewust voor gekozen om geen vaste telefoon aan te schaffen en een wat hogere belbundel bij HI.

De oplossing

Het ontvangst probleem bij mij in de buurt op lossen of het contract ontbinden, aangezien andere providers geen problemen hebben met het bereik in huis.

4 reacties

  1. Auteur
    krisss
    Datum
    Ik ben gebeld door KPN. Echter ben ik nu ruim een week in afwachting op een telefoontje van de technische dienst van KPN
  2. Auteur
    krisss
    Datum
    Geachte Ls.
    Inmiddels wacht ik al ruim een maand op jullie reactie. Tot op heden nog niet van jullie gehoord.
    Ik hoop dat ik binnen 1 week iets hoor van jullie. Of jullie het probleem op kunnen lossen en zo niet wil ik mijn contract laten ontbineden.
    Met vriendelijke groet,
    Kristel Scholtes
  3. Auteur
    krisss
    Datum
    Inmiddels een mail gestuurd naar bovenstaande emailadres en tot op heden niets gehoord. Ik wacht nog steeds af
  4. Auteur
    krisss
    Datum
    Teleurstellend dat ik tot op heden niet heb gehoord over mijn klacht.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
krisss
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen