Klacht KPN: geen bereik op tweede verdieping met mobiele telefoon.

anne

Ik heb met mijn mobiele telefoon op de tweede verdieping van mijn huis gen verbinding meer met bellen en met wifi Ik was eerst bij provider Ben en nooit geen probleem gehad Dit stoort mij echt .en als je een monteur wil hebben moet je alle kosten nog zelf betalen .Wat klant vriendelijk zeg.

Als KPN klant mem ik aan dat ze gewoon thuis komen kijken wat er aan de hand is.
En niet gelijk een rekening.

KPN
    Goedemiddag, bedankt voor uw geduld.

Ik signaleer twee problemen: irritaties omtrent het bereik en problemen met de wifi verbinding. Ik zie dat het mobiele bereik op jouw adres goed zou moeten zijn. Verder zijn er geen storingen bekend, waardoor ik wil nagaan of het probleem in het toestel zit. Zou je eens willen proberen om je simkaart in een ander toestel te stoppen? Ik ben benieuwd of je dan nog steeds slecht bereik hebt, of dat het signaal opknapt.

Voor de problemen met de wifi verwijs ik je graag door naar onze Wifi Tuner. Dit is een programma dat wij speciaal hebben ontwikkeld om storingen met de wifi op te lossen. De link vind je hier: http://k.pn/fCOtV2.

De afhandeltijd via klachtenkompas ligt op dit moment wat hoger dan via andere kanalen. Wil je liever snel een reactie? Dan kun je ook terecht via onze chat, of middels een privébericht op Facebook of Twitter.

Ook een klacht indienen over KPN?