Opgelost door KPN: geen bereik

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 462573
Gebruiker
R Oomes
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Geen mobiel bereik in omgeving Dalfsen. Telefonisch soms bereikbaar. Internet niks. Geen 3g geen 4g.
Vorig jaar al geklaagd. Gebeurd niks met de klacht.

Gewenste oplossing

zorgen dat er internet is in de omgeving van de camping.
Geboden oplossing
De abonnementsgelden worden vergoed. Ik hoop dat de dekking verbeterd gaat worden in de nabije toekomst.
Status
opgelost
Beoordeling
content

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Oomes,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    R Oomes
    Datum
    Kpn heeft mij geprobeerd te bellen. Zoals in de klacht staat beschreven; ik ben niet tot nauwelijks bereikbaar hier in Overijssel.
    Bellen lukt dus niet.
  3. Auteur
    R Oomes
    Datum
    Mail gehad. Kpn is al weer dagen stil.
    Gaat heel traag.
    Kpn heeft dus geen landelijk bereik. En ze zorgen ook niet voor verbetering.
    4 personen hier geen ontvangst. Ben benieuwd of ik onze abonnementsgelden terug krijg.
  4. Auteur
    R Oomes
    Datum
    KPN doet niks.
    Is al 2 weken stil.
  5. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen