Opgelost door KPN: Geen bevestiging binnen de gestelde 5 werkdagen

Albertien1954

11 september gebeld mbt hoe verlenging mobiel werkte omdat het via mijn kpn niet lukte mijn mail adres was onbekend. Hier belde ik over hoe dat kon. Voor ik het wist was mijn contract verlengd. Dit wilde ik niet dus direct teruggebeld zou eruit worden gehaald. Nog maar eens gebeld werd nu netjes doorverbonden met service waarom mijn e-mail onbekend was immers kpn mailt mij alles op dit adres. Ze kwamen er niet uit. Nog eens gevraagd of mijn verlenging wel ongedaan was gemaakt omdat ik geen bevestiging had ontvangen terwijl de bevestiging van verlenging in no time in de mail stond. Nee hij zou er nogmaals een notitie van maken en dan moest ik binnen 5 werkdagen per mail dit bevestigd krijgen. Die 5 werkdagen zijn om maar nog niets ontvangen. Begrijp ook.niet dat het één meteen bevestigd kan worden en het ander niet. Vervelend is ook dat je steeds weer tegen de muur van het klantencontactcentrum aanloopt het één zeggen het ander doen. Kpn heeft zelf geen klachtenlijn of email waar je je verhaal naar toe kunt mailen zodat het op papier staat dus ik doe het naar op deze manier. Het moet immers binnen 2 weken ..... anders zit je vast aan de verlenging. Kan het nu eindelijk bevestigd worden zonder dat ik weer een middagaan de telefoon moet hangen en dan maar weer moet afwachten!!

Ik wil die bevestiging ontvangen per mail zoals beloofd (Zou binnen 5 werkdagen zijn) waarin duidelijk staat dat de verlenging is geannuleerd.

KPN
    Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om uw verzoek verder af te handelen.

Met vriendelijke groet, KPN Webcare
    Albertien1954
    Ik kan in mijn kpn zien dat de verlenging er uit is maar per mail heb ik geen bevestiging ontvangen tenzij je jou laatste bericht hierboven bedoeld.

De gevraagde

Ook een klacht indienen over KPN?