Klacht KPN: geen comminicatie en brieven blijven doorsturen

Klachtnummer
# 65666
Gebruiker
janet
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geachte kpn in april ben ik accut afgesloten van tv bellen en internet moest nog een rekening betelen maar kon dit niet door omstandigheden had een regeling getroffen ik gebeld maar er was geen oplossing met deze mevrouw prima ik heb opgezecht twee dagen later word ik gebeld of ik alstubliefd geen klant wou blijven contunu brieven van als u niet betaald sluiten we u af terwijl ik vanaf april niet niet meer gebruik maak van kpn ook heb ik nu door dit telefonische mondeneling een twee jarig contract mobiel zonder getekend te hebben ze hebben een brief gestuurd om de apparatuur optehalen dit is gebeurt nu heb ik eindelijk een rekening wat ik nog moet betalen en dat ga ik ook zo snel mogelijk doen maar na 25brieven en geen goede communicatie van u kant is niet netjes graag wacht ik op u antwoord met vriendelijke groeten J.Kuipers.

De oplossing

Reachtie terug en oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kuipers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen