Klacht KPN: Geen communicatie wanneer ik aangesloten wordt.

Klachtnummer
# 463676
Gebruiker
Rene
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Heb een verhuizing doorgegeven in april. In mei zal het geregeld worden dat ik aangesloten wordt op kpn glasvezel. Tot vandaag nog geen reactie en planning ontvangen.

Gewenste oplossing

Dat er nu duidelijkheid komt wanneer ik aangesloten wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van den Brink,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen