Klacht KPN: geen compensatie geen factuur

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 15814
Gebruiker
Gerrit groot
Datum
21 reacties

Details

De klacht

Ik heb tussen 2 juli 2012 en 15 okt 2012 in totaal 4x zonder telefoon/internet gezeten.
Totaal 14 dagen. Gebeld met 0800 nr, elke keer zeer lang wachten en wordt dan weggedrukt. Dhr Ozdemir, zou regelen dat ik weer schriftelijke facturen krijg en
rek nov compenseren. Geen factuur ontvangen, ook geen facturen op te roepen bij mijn kpn.
Bovendien vanochtend na 20 min eindelijk contact en toen weer na mijn verhaal
een medewerker, terwijl hij zegt het uit te gaan zoeken, je gewoon weer wegdrukt en toet,toet,toet. Ik ben laaiend en vindt de hele manier van klantencontact van de kpn a-sociaal.

De oplossing

21 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Groot,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Groot,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Hoe lang binnenkort is, gaan we zien.
    Ik wacht het maar weer lijdzaam af.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Groot,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal hij het weer proberen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  6. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Aangezien ik een nummermelder heb, moet de kpn niet gaan liegen.
    Er is 1 x gebeld met afgeschermd nummer op WOENSDAG 28 november 's morgens.
    Je zou het nog een andere keer kunnen proberen, als je een klacht serieus neemt. Ik kan contact opnemen met mijn behandelaar, saat er in bovenstaande reactie. MAAR WIE O WIE IS MIJN BEHANDELAAR ??? ALS IK NOOIT IEMAND TE SPREKEN KRIJG.
    Wat een reclame en dat voor een telefoonmaatschappij, die zouden het bellen juist moeten promoten.
  7. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Groot,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u proberen op te nemen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  8. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Afgelopen maandag eindelijk telefonisch contact.
    Kpn zegt toe een factuur te verzenden en daarop vrijdag 21 dec terug te komen. Tot en met vandaag (19dec) geen factuur ontvangen.
  9. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Ondertussen is het vrijdag 28 december half 4, NOG STEEDS GEEN FACTUUR EN GEEN TELEFOONTJE MEER GEKREGEN.
    HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN IN NEDERLAND, OM NAV GELEVERDE DIENSTEN EEN FACTUUR TE WILLEN INZIEN OF ONTVANGEN.
  10. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Groot,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  11. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Je kunt hier een nieuwe reactie schrijven...
  12. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Ondertussen zijn we weer een maand verder. Ben na 17 dec 2012 niet meer terug gebeld. Heb nog steeds de betreffende nota van begin november 2012 niet ontvangen.
    Helaas NL GAAT AAN BUROCRATIE TEN ONDER EN KPN IS DAAR EEN GOED VOORBEELD VAN.
  13. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Op 17 januari 2013 is er weer gebeld, het verhaal begint weer van voren af aan. O u wilt een factuur zien, dat is geen probleem, die print ik uit en stuur ik op, wordt er door de kpn medewerker meegedeeld.
    Nu is het 10 dagen later en nog steeds geen factuur te bekennen.
    We hebben het nog steeds over de factuur, die begin november is afgeschreven en over een correctie van de periode juli/tm oktober 2012.
  14. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Groot,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Binnenkort zal hij het weer proberen.
    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  15. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Nogmaals KPN ik heb een nummermelder en jullie hebben hooguit is er 1 keer gebeld.
    Het zou natuurlijk mogelijk zijn dat je het in de periode 4 feb t/m 8 feb geprobeerd hebt en ja toen zaten we om dezelfde reden zonder telefoon en internet. KPN weigert kabel om te leggen, bij aanleg rotonde. Inmiddels 5x.
    Wat heeft bellen voor zin, als er daarna niets gebeurt. Het is schijnbaar niet lukt om een factuur te verzenden geincassseerd in november 2012.
    En dat voor een miljoenenbedrijf.Proficiat
  16. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Groot,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer proberen telefonisch contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,
    KPN Klantenreacties CMT
  17. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Eindelijk iemand die woord houdt bij kpn. Dhr Soekhan, stuurt mij na 4 maanden de door mij begeerde nota. Waaruit blijkt dat ik inderdaad niet gecompenseerd ben.
    Er is toegezegd dat ik alsnog uit coulance 50 euro terugkrijg, voor 14 dagen zonder internet en vaste telefoon.
    Ik heb goede hoop, dat deze meneer doet wat hij zegt.
    Ik wacht rustig af.
  18. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Groot,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  19. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Zolang ik de 50 euro nog steeds niet binnen heb gekregen, zie ik de klacht niet als afgehandeld.
  20. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Groot,Het bedrag is overgemaakt op uw rekening.
    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  21. Auteur
    Gerrit groot
    Datum
    Geld is eindelijk binnen, blijft jammer dat het een half jaar heeft moeten duren, voordat ik gecorrigeerd werd, zoals afgesproken
    half oktober 2012.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gerrit groot
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?