Klacht KPN: Geen dekking gsm netwerk oranje- wijk Nijkerk GLD

Elbert

Door het slopen van de oude locatie van "Amaris " is de gsm mast aldaar weggevallen vanaf medio september 2014 is er geen normaal gebruik van mobiele telefonie mogelijk binnenshuis. KPN hult zich in stilzwijgen. Wij zijn nu verplicht om een vast abonnement te nemen om vervolgens onze telefoons door te schakelen om bereikbaar te blijven. Of moeten er eerst ongelukken (communicatie met hulpdiensten) gebeuren voordat KPN tot actie overgaat.?

Terug plaatsen van een nieuwe gsm mast.

KPN
    Geachte heer Van de Pol,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Elbert
    Na indienen klacht op deze site werd ik binnen 2 werkuren gebeld door een uiterst vriendelijke medewerkster van KPN. Na een prettig gesprek en achterlating van haar contactgegevens, heeft zij mij toegezegd de klacht in onderzoek te nemen. Nu dus maar weer afwachten dit kan volgens haar wel 14 dagen duren.
    KPN
    Geachte heer Van de Pol, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?