Opgelost door KPN: geen dekking na verhuizing

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182565
Gebruiker
petertjep
Datum
5 reacties

Details

De klacht

ik ben verhuisd van Wassenaar naar Leiden en na de verhuizing is mijn bereik met mijn mobiel verre van goed. Waar ik geen verbinding heb heeft iemand met een T Mobil aansluiting uitermate goede verbinding. KPN geeft aan dit probleem niet op te kunnen lossen. Ik vind dit in deze tijd dat mensen hun vaste lijn wegdoen niet te bevatten. Jammer genoeg ben ik net een week te laat anders dan had ik onder mijn abonnement uit gekund . Ik ben een jarenlange klant van KPN en wil helemaal niet weg maar als ik geen bereik heb dan is dat niet van deze tijd. Heb twee keer een klacht ingediend maar KPN vind dat ik mijn toestel maar terug moet zetten van 4 G naar 2 G. Ook belachelijk vind ik.
Ook kreeg ik van een medewerker op de live chat en die heb ik op papier het advies om op zoek te gaan naar een andere provider. Staat er echt zwart op wit. Maar kan niet onder mijn contract uit. Ik ben zeer ontevreden en wens gewoon een oplossing

De oplossing

Of ontbinding van mijn contract alsnog of dat KPN iets gaat doen met het bereik of een korting op de abonnementprijs

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Parlevliet,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    petertjep
    Datum
    Er is al twee keer via de mail contact geweest. Ik ben benieuwd. Maar als zelfs een medewerker een andere provider adviseert? Waar zijn we als KPN dan mee bezig???Ik wacht vol spanning af
  3. Auteur
    petertjep
    Datum
    vind het wel heel erg lang duren KPN en al die tijd maar slecht bereikbaar en nu ben ik niet 1 week te laat maar straks 3 weken
    Een erg ontevreden klant
  4. Auteur
    petertjep
    Datum
    en nog steeds geen reactie van kpn??????????
  5. Auteur
    petertjep
    Datum
    Ik ben (wel een beetje laat) gebeld door een zeer aardige dame. Ik heb mijn verhaal kunnen doen en er is naar geluisterd . Tevens is eerlijk aangegeven dat dit probleem niet gelijk op te lossen is. Ik wil niet weg bij KPN omdat ik KPN compleet gewoon fijn vind. Er is mij een goede oplossing geboden waar ik tevreden mee ben / Deze klacht is naar tevredenheid van mijn kant opgelost . Dank je wel KPN

Uiteindelijke oplossing

Auteur
petertjep
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy