Klacht KPN: Geen diensten, wel betalen

Klachtnummer
# 378544
Gebruiker
Danny
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Leuk dat KPN nu ook KPN fon heeft. Ik zit een korte tijd zonder internet thuis, dus heb ik betaald voor een uur internet. Dat proces verloopt prima, dus de verbinding is goed. Maar blijkbaar heeft KPN geen zin meer om internet te leveren als je eenmaal betaald hebt. Nogmaals dit ligt niet aan het internet want het betaalproces verloopt wel prima. Dus mijn advies is al, niets met KPN fon doen want het werkt voor geen meter.

De oplossing

Het gaat niet om veel geld, maar dit gaat km het principe. Dus graag mijn geld van een uur internet op KPN fon terug

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Dank voor uw bericht. Fijn dat we elkaar al telefonisch hebben gesproken. Het Fon probleem wat u ervaart kan KPN niet oplossen, gelukkig werkt ons netwerk juist wel goed. Ik ben blij dat ik wat uitleg heb kunnen geven. Ik hoop dat de aansluiting voor uw huis snel klaar is zodat u weer volop gebruik kunt maken van internet. Voor nu wens ik u een fijne dag.
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dank voor uw bericht. Fijn dat we elkaar al telefonisch hebben gesproken. Het Fon probleem wat u ervaart kan KPN niet oplossen, gelukkig werkt ons netwerk juist wel goed. Ik ben blij dat ik wat uitleg heb kunnen geven. Ik hoop dat de aansluiting voor uw huis snel klaar is zodat u weer volop gebruik kunt maken van internet. Voor nu wens ik u een fijne dag.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Dank voor uw bericht. Fijn dat we elkaar al telefonisch hebben gesproken. Het Fon probleem wat u ervaart kan KPN niet oplossen, gelukkig werkt ons netwerk juist wel goed. Ik ben blij dat ik wat uitleg heb kunnen geven. Ik hoop dat de aansluiting voor uw huis snel klaar is zodat u weer volop gebruik kunt maken van internet. Voor nu wens ik u een fijne dag.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Dank voor uw bericht. Fijn dat we elkaar al telefonisch hebben gesproken. Het Fon probleem wat u ervaart kan KPN niet oplossen, gelukkig werkt ons netwerk juist wel goed. Ik ben blij dat ik wat uitleg heb kunnen geven. Ik hoop dat de aansluiting voor uw huis snel klaar is zodat u weer volop gebruik kunt maken van internet. Voor nu wens ik u een fijne dag.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen