Opgelost door KPN: Geen digitenne signaal meer in Delfzijl door overstap op HD

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 363027
Gebruiker
HK1 klacht
Datum
2 reacties

Details

De klacht

digitenne.
er is een nieuw syteem gekomen. HD nieuw kastje en klaar.
Nu mooi niet.
Nu geen signaal meer. Even gechat met kpn..
Hun voorstel is abonnement opzeggen, heeft geen signaal en dat was het. Weer is het noorden en buitengebied de sigaar. oud syteem heeft jaren goed gewerkt in delfzijl .

De oplossing

het signaal versterken zodat wij ook weer gebruik kunnen maken van digitenne

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Kuiper,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

  2. Auteur
    HK1 klacht
    Datum
    De klacht is door kpn opgelost. Zonder moeilijk te doen. Ontvangst van digitenne is voor delfzijl. Uitgesloten

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HK1 klacht
Datum
Uiteindelijke oplossing
Digitenne opzeggen en over op interactive tv. Signaal is niet meer te ontvangen in delfzijl.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen