Opgelost door KPN: geen factuur ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 119193
Gebruiker
NicKos
Datum
2 reacties

Details

De klacht

lease telefoon in geleverd in de winkel. na 4 maanden zie ik dat er bedrag is afgeschreven gebeld met de klantenservice medewerker gaf aan dat toestel niet aan is gekomen , dat ik het wel ingeleverd was niet zijn probleem dat ik geen brieven ontving blijkt achteraf dat jullie naar mijn oud arres toe sturen en volgens de medewerker was het toezneden van de factuur naar mijn nieuwe adres niet mogelijk! constant tegen de muur van we kunnen u de factuur niet toe sturen maar u wel betalen jullie 15,- van mijn rekening af weer gebelddit zijn herinnerskosten want u betaald de factuur niet!ik kan hem niet naar uw adres sturen en ik kan de kosten ook niet terug draaien want u weigert te betalen!nou die medewerker kon eerst niks vinden en had 3 dagen nodig om te vertellen dat jullie een incassobureau hebben ingeschakeld ben ik al sinds maart over aan het bellen ben nu sinds maart bezig tot een oplossing te komen

De oplossing

geen incassobureau en correctie van de extra gemaakte kosten

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Koster,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    NicKos
    Datum
    keurig opgelost door kpn , alles is terug gedraaid. Alleen jammer dat het op deze manier moet gaan en niet direct door de klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
NicKos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen